söndag 23 maj 2010

Skynda, skynda livet är så kort.

2 kommentarer:

  1. Stackars liten vad han kommer på efterkälken eller är han rädd för vatten hahahaha!!!!
    De är för ljuvliga dessa små dunbollar.
    När du menar mellanregistret menar du runt 5,6 då?????
    Jag är urkass på detta.
    Ha det super Kramizzz // Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta.
    Nej vad 5,6 är för något vet inte jag hellre.
    Men om du provar försiktigt att gå in i shopen
    1. Spara om en bild till annat namn, sedan går du in i justera bild i nivåer manuellt. Då får du upp en skala med omfånget på din bild. Under skalan finns det tre små trianglar som är justerbara. De två yttersta är börja och slutet av hela bildens omfång. Men den trianglen som du har mitt på är mellanregistret. Den tar du nu och för väldigt försiktigt åt vänster eller höger,(överdriv inte)och håll koll på mörka skuggpartier så att de inte blir helt svarta men du får lite mer sting i bilden.
    Spara och jämför med originalet.
    Detta var bara en liten början, man kan göra på många andra sätt, och det är viktigt att man inte tappar för mycket pixlar i dessa moment. Hör av dig när du har testat Lotta.
    Jag lovar att du Kommer upptäcka flera nya grapp.
    Hälsningar
    Janne.
    Nu är jag nyfiken på se vad som komma skall.

    SvaraRadera