lördag 19 juni 2010

BRÖLLOPP 2010-06-19





8 kommentarer:

  1. Hallå där nere Vilka fantastiska bilder du har tagit på detta underbara brudpar jag grät mig igenom hela lördagen Det var sååå vackert och så rörande Daniel är otroligt duktig Vilket tal han höll ...Olle gick inte av för hackor han heller.
    Hur i hela friden fick du till det så bra genom teven
    Du är super...Ha det riktigt gott Vi skall på 5-års kalas
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta. Jag tyckte det var kul att i detta tillfälle vara lika snabb som pressen att lägga ut en bildsvit av händelsen. Man fick verkligen vara alert med kameran.Tyvärr så fick jag inte höra talen för vi var borta i denna stund.
    Hälsningar från ännu ett kallt Skåne.

    SvaraRadera
  3. Det var kanon bilder och vilken otrolig fin kvalitet du fick på dom . man kunde ju tro att du var med där och fotade live och inte genom din tv :) otroligt snyggt gjort :D

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Mimmi.
    Det är klart att jag nästan var där.
    En kul idé jag kom på i sista stund.
    Hälsningar från Jan

    SvaraRadera
  5. Hello I loved the blog and saw that we have much in common, photography!
    My blog was hacked and now build another blog, I hope that puddle visit and if you like great!
    I'll put the link in my blog!
    I am very happy, thank you!

    Hugs

    SvaraRadera
  6. Thank you O meu mundo. I will watch your new blog as soon as I find it. I saw that we had the same interest in photography and it is nice to compare technologies. Welcome back. Greetings from Janne.

    SvaraRadera
  7. Gorgeous post!
    Congratulations.

    SvaraRadera
  8. Thank you Regina and Welcome.
    Greetings from Janne.

    SvaraRadera