söndag 27 juni 2010

En liten oas i staden.

7 kommentarer:

  1. Thank you. Thank you Serge. Greetings Janne

    SvaraRadera
  2. GoOd PiCs!!! CoNgRatUlaTiOnS!
    Thank you for passing for my blog.
    Alina García.
    www.ungatoenlaluna.blogspot.com
    www.capturamovil.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Alina Thanks for your comment . Welcome back to my blog

    SvaraRadera
  4. Hallå din tokstolle
    Att jag inte skrattade ihjäl mig när jag läste din kommentar om mitt stora objektiv och liknelsen fågelholk
    Du är för rolig. Det var så djädra bra
    Hur i hela friden kom du på det?
    Ett gott skratt förlänger livet som man säger och du förlängde mitt med flera dagar...
    Vilken underbar park...Det är väl dina sötingar som går där...Bilden är ljuvlig..Vilket paradis...Tack Janne för alla dina underbara kommentarer hos mig
    Jag gillar också träbåtar bäst.
    Min farbror byggde folkbåtar(Små segelbåtar) i Lysekil på den tiden det begav sig ....Han använde inga skruv eller spik bara träplugg.
    Det skulle vara gediget.
    Kramizzzz på dig //Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack Lotta. Jo när jag är på rätt humör och får vara som man vill då kan mina kommentarer vara så och man bara hoppas att folk förstår min humor, för det är så jag fungerar i kubik, eller fågelholk om man så vill. Ha ha nu var jag där igen. Visst är det mina små gökar på bilden.
    Kul det där med din pappa han stod för något av sjöns Rolls Roys. Det var många som önskade sig en folkbåt i lärkträ.
    Ha det bra så länge Lotta, tid och ladda batterierna, och mata fåglarna.

    SvaraRadera
  6. Min blogg håller på att slutföra ett år av existens.
    Vi tackar för ditt besök. Du är en del av livet i denna blogg.

    SvaraRadera