måndag 7 juni 2010

Parkarbete eller Parkarbetare?

5 kommentarer:

  1. Hi!

    I would like to inform you, that the address of my blog is changed!
    Was: majorosfoto.blogspot.com
    New: mrpaparazzi.blogspot.com

    If you liked my blog, please follow it at this new address too.
    Thank you very much!

    Best regards!

    SvaraRadera
  2. Ohhh så skönt och avslappat det ser ut
    Jag vill ha hennes hår,hon som står.
    Det ser underbart ut.
    En härlig vardagsbild.
    Underbara färger och skuggorna ger verkligen liv i bilden.
    Snyggt!!!
    Kramizzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  3. Tack Lotta.
    Ja avslappat var det denna dag. Speciellt för mig jag bara tryckte på knappen och tittade på.
    Hälsningar
    Janne

    SvaraRadera
  4. Åh, vad härligt det där såg ut. Tänk att få sitta i solskenet och bli ompysslad/Lis

    SvaraRadera
  5. Tack Lis.
    Ja det kan nog vara behagligt men att bli friserad väljer jag helst att bli hemma.
    Men jag tyckte det var ett färgglatt och udda par.
    Kramizzzzzzzzzz från Janne

    SvaraRadera