torsdag 2 september 2010

En liten vacker varelse.

6 kommentarer:

  1. Är det en sorts ödla? Jag undrar därför att den ser lite stor i (i jämförelse med blommorna). Mina spanska ödlor är mycket mindre och "hänger" ofta på trädgårdsmuren i solen. Snygg bild i alla fall!

    SvaraRadera
  2. - Skönt att det inte finns sådana på mina stränder....
    ...men det blir ju snygga bilder !
    - Trevlig helg ! / Hasse

    SvaraRadera
  3. Det är en ödla precis som dom vi har i Sverige och ca lika stor. Denna verkade så tam så jag kunde sticka fram kameran och plåta. Men jag gillade färgerna på den.
    Hälsningar Jan

    SvaraRadera
  4. мм, это симпатичное и уютное фото
    hello from Karelia )

    SvaraRadera
  5. Tack och välkommen till min blogghttp://www.blogger.com/profile/01699753950077319593.

    SvaraRadera