söndag 29 augusti 2010

Gamla hus och smala gränder i staden.




4 kommentarer:

  1. Så fina bilder. Jag är också förtjust i smala gränder och gamla byggnader. Snyggt fotat:)
    Ha en fin söndag!/Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Janne...
    Nu har jag suttit här och gapat en lång tund Vilka otroliga bilder.
    Det märks att du kan för kors i karamellen vilka bilder....
    Jag är stum..
    Jag önskar att de satt i mitt kameraminne.
    Helt fantastiska!!!!!!!!!!
    Så in i vassen vackert det är där och vilka stadsbilder eller gränder kankse man skall säga. Vilket djup det är i dem
    GRATTIS din Superfotograf
    Detta har du gjort alldeles förträffligt.
    Massor av guld*************************
    Kramizzzzz// Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack Maria. Ja jag är också glad för dessa gränder, speciellt när man kan få till vyer med bra ljus och inga störande detaljer som soptunnor eller liknande.
    Hälsningar Jan

    SvaraRadera
  4. Tack Lotta. Du tar ju i så jag blir helt förnärmad. Men vist jag brukar försöka att vinkla till det så gott det går. Ibland så ångrar jag faktiskt att jag inte lägger ner ett par sekunder till innan jag plåtar.
    Ha en fortsatt trevlig dag och många kramizzzzar.
    Janne

    SvaraRadera